Lucky Star...

Vi var bästisar ett tag hon och jag...
Sen tappade vi kontakten...
Men jag har återupptagit den igen, i alla fall tillfälligt ikväll... =)
Sitter här med en nyöppnad julpyntningsöl, för NU ÄNTLIGEN ska tomtarna fram!!!
Har tänkt plocka fram dem flera gånger tidigare, men det har liksom inte blivit av...

Julklapparna gick relativt snabbt när jag kom igång...
Drygt 3,5 timmar så var alla klar!!!
Men nästa år, då jäklar ska jag vara klar innan dan före dopparedan!!! Jag lovar!!! =)
Vi får väl se hur det ska gå att hålla det löftet...
Är ganska trött och belåten nu, det enda som saknas är skinkmackan... =D
Och det står inte på förrän det är dags för den... Skinkan griljeras i ugnen nu... =P

Näh, hörrni...
Nu har jag inte tid med er längre...
Men vi hörs igen, snart!!!

Du, Malin!!!
Tack själv, den satt fint den där!!! ;)
Vem vet, kanske den enda man får i jul...
Om inte tomten hört mig vill säga... ;P





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0