Maaaat!!!

Ge mig nu!!!
Jag är hungrig som en varg!!!
Har pommes i ugnen, Haricots Verts på spisen och kycklingen är rensad och klar...
Det står inte på förrän middagen är serverad... =)
Vill ha mer, men man kan inte få allt här i världen... I alla fall inte på en gång!!!
Jag väntar...!!! ;)

Blir en lugn fredagkväll framför tv:n...
Först Idol...
Sen såg jag att det blir Poseidon på Femman kl 21:30, den ska jag nog försöka se!!! Har gjort flertalet försök, men somnat så nu blir det sista gången gillt!!!

Har kört en timmes funktionell pump...
Gick tokbra!!!
Rätt skönt att träna direkt efter jobbet en fredagkväll...
Bastu efter det!!! Skönt!!! Som en ny människa nu!!! =)

Tänker på dig, Emelie!!! Hoppas du har en toppenkväll!!! Det är du värd!!! ♥

Jamen, ha en trevlig fredagkväll då!!! =)



Kommentarer
Emelie

Taack! Åh den blev ju toppen.. Skillnad nu efter kan jag säga :) Åh jag är glad för det..

2008-12-06 @ 15:49:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0