Mitt i natten...

Nattugglan är vaken fortfarande... =)
Tror ni att jag packat och gjort klart då...?!
Ni som säger nej har helt rätt...
Har lagt i strumpbyxorna och t-shirten, det är allt...
Sängkläder och skor ligger i en egen kasse och lite mat har jag fått ihop, men där är det stopp sen...
Jag är omöjlig ju!!!
Har bränt en skiva...
Suttit här vid datorn...
Allt som jag inte borde göra har jag gjort...
Disken i den överfulla diskhon är kvar... =/
Nu ska jag i alla fall betala mina räkningar så det är gjort!!!
Sova sen kanske... Verkar ju inte få nåt annat gjort så det kanske är lika bra... =)

Go'natt!!!


Kommentarer
Holm

Jo men du jobbar ju bäst under stress, och då är det ju bara dumt att inte spara ihop till imorgon bitti. :) Tror du har full koll ändå ja'...

By the way så har jag oftast samma upplägg som du- har funkat hyfsat bra såhär långt... :)

Kan du inte sova så har du Junior-VM-hockey just nu- Sverige-Slovakien...

Och så jävla dåligt gick det väl ändå inte för dig på kvällens träning?! Visst, du missade ett par passningar i spelet, men det var du ju inte direkt ensam om. Nu hade inte jag koll på uppspelsövningarna, men kan inte tänka mig att du gjorde bort dig där heller... Hur som, allt kommer falla på plats till helgen tror jag. Ja med din/eran uppladdning där uppe i fjällvärlden så kan det bara inte gå fel! ;)

Ullisen, BLÅS PÅ!!! Ses nästa helg! =)

2008-12-29 @ 00:57:35
Ullis

Sv: Så sant, så sant!!! =) Men nu har jag bara necessären kvar så är ja fullpackad sen!!! =D

Man vill ju va bra jämt, å ja tycker att min styrka ä just passningsspelet... Därför blir man förbannad när d inte funkar!!! Å d ä väl bra att man reagerar iaf lr hur?! =)

Ska bli skitkul till helgen!!! Kommer va hur taggad å laddad som helst!!! ;P

Ha d bra å GOTT NYTT ÅR!!!

Seees!!!

2008-12-29 @ 09:08:43
Holm

Jo, det är bra att du har höga krav på dig själv- tänkte naturligtvis tanken inatt när jag satt och petade ner de där raderna till dig...

Och av någon outgrundlig anledning så har jag nu en känsla av att det inte är så många i ditt sällskap där uppe som är nyktra. Näe det är bra att ni inte sparar på krutet när det nya året ska skålas in! =)

Ja kör för GULD nu de här dagarna, och GOTT NYTT ÅR på dig! :)

2008-12-29 @ 16:19:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0