Onsdagkväll...

Har gjort hemlagad potatismos...
Ska äta den till lunch imorron ihop med julkorv!!! Ska bli såå gott!!! =)

Har tränat...
5 km på löpbandet och sen 1 timmes stentuff pump med Mia!!!
Tänk att hon visar på muskler som man fan inte visste fanns!!!
Antar att det blir träningsvärk imorron, i utsidan på låren!!! Men det är ju härligt också!!! =)

Hände en rätt kul grej innan jag drog iväg till träning...
Blev uppringd av IOGT-NTO... Hahaha!!!
De ville sälja "Miljonlotten" till mig och jag tog faktiskt ett paket... Jag kan ju ha tur, vem vet...?! =P

Läget är under kontroll också!!! *TUMMEN UPP!!!*

Nu ska jag se det sista av dagens avsnitt av Grey's och sen blir det Bonde söker fru på nätet innan sängdags!!!


Kommentarer
Heléne

Ha ha ha blev så full i skratt... IOGT-NTO? Ja du de kanske har sett bilderna på Fb dom oxå ha ha ha ;)

2008-12-04 @ 00:27:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0