Sen lördagkväll...

I en nystädad lägenhet som luktar såpa!!!
Fy fan vad det är skönt att ha skiten gjort... Förstår inte varför jag drar på det så himla länge...? =S
Har ju inte direkt världens största place heller så det är ju egentligen gjort på nolltid...
Och hur många gånger har jag inte drömt om att bo i ett stort hus med mycket yta och sådär, men när det kommer till städning så är jag faktiskt glad att jag bara har 40 kvadrat!!! =)
Alltså jag är ju inte den som är den och kan ju ändra mig om det skulle vara så... ;)

Efter städet så tog jag en låång och skön, välbehövlig dusch...
Snyggade till mig lite och for hem till mor & far...
Blev kvar där och har nyss kommit hem!!! Myysigt värre!!! ♥
Fick mat... TUSEN TACK!!! Fläskfilé med potatisgratäng, gjord på riktig grädde!!! Satan i gatan vad gott det är!!! =)
Vi har kollat in både Dansbandskampen och Stjärnor på is...
Scotts är vidare och Markus vann!!! Tror minsann det var våra röster som avgjorde!!! =D

Nu blir det sängen här...
En bil är beställd till senast 10:15 imorron, skjutsen skall gå till Resecentrum...
Mor & far ska på kryssning och jag kommer tillbringa söndagsdygnet i Söderala med yngsta syrran!!! =)

Go'natt!!!

Om det inte var så tyst då... =(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0