Söndagkväll...

Slut på helgen - IGEN!!! =(
En grymt skön helg har det varit!!! Lugnt och nyktert, mycket välbehövligt!
Ingen träning idag heller, kände inte för det riktigt... Blev en promenad med Nellie i elljusspåret här i Söderala istället...
Sen ett hett bad!!! I LIKE A LOT!!!
Jösses vad det var skönt ute!!! Konstaterade att jag tillbringar alltför lite tid utomhus! Måste bli mycket bättre på det!!!
Efter att ha sett skidåkning idag (vilka insatser idag igen av både svenska killar och tjejer!!!) så blir man ju hur sugen som helst!!! Skulle så gärna vilja åka, undrar om man har tekniken kvar...? Annars kanske det är lätt att lära sig om man bara åker regelbundet...

Lite söndagsfilm nu och sen ska jag krypa ner i pappas säng...
Vi delar dubbelsängen, Nellie och jag!!! =)


There she stood in the doorway;
I heard the mission bell...
And I was thinking to myself,
"This could be heaven or this could be hell"...
Then she lit up the candle and she showed me the way...
There were voices down the corridor,
I thought I heard them say......?


Fan, det körde ihop sig... =S
Så jävla synd, men jag har känt det på mig...
TYPISKT!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0