Söndagkväll...

Har ätit en fläskfilépizza och druckit två öl... =)
Tänkte att jag skulle tömma det som var kvar i pumpen efter juldan, men det var INTE mycket... Det sa slurp direkt och jag fick bara lite på botten i glaset... =)
Tur att jag hade reservburkar i kylen då!!! ;P

Träningen gick skitdåligt... =(
Allt det som var bra igår, var piss idag!!!
Men det är bara att ladda om!!!

Ska packa nu...
Måste börja med att stryka lite sängkläder, inte världens roligaste syssla men vad gör man då...? =(
Det tar ju sån jäkla plats annars!!!
Bolaget vid 10-tiden imorron, sen är vi på väg!!! Tjohoo!!! =D


Kommentarer
Rosa

Tjena kompis!

Ha det nu så himla gött där borta.Lämna allt det negativa hemma.Drick lite öl åt mig oxå.För mig börjar det hälso samma livet.Hej då ölen..eller vad tror du?Tänker på dig.GOTT NYTT ÅR//Tusen kramar Rosa

2008-12-28 @ 21:47:04
Ullis

Sv: TACK, d kommer bli skitkul!!! Å ja lovar att lämna skiten hemma!!! =)

Ska ta nån öl för dig å, d hälsosamma livet tar vi efter den 7 januari lr nåt... ;)

GOTT NYTT ÅR på dig åxå, kompis!!!

Bamsekraaaam!!!

2008-12-28 @ 22:32:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0