Tisdags-summering...

En lång och dryg dag på jobbet...
Jag är bra nog less så det ska verkligen bli en nytändning med lite nya arbetsuppgifter!!!
Dag efter dag, vecka efter vecka ser exakt likadan ut... Vissa dagar ringer telefonen kanske lite mer och andra dagar kanske det kommer lite mera post...
Hursomhelst så känner jag själv att jag är jävligt lat... Tar mig liksom inte för med något direkt, utan mot slutet av veckan får jag tummen ur häcken och sliter på som bara den... Måste försöka skärpa mig!!!

Efter jobbet drog jag iväg och inhandlade lite mat i alla fall!!!
Skitglad för det snöade som fan och det var vitt och fint ute...
Lite pirr i magen efter vägen också!!! ;P
Hem, käkade lite... Åkte iväg till Active... Och blev grymt sur och besviken när jag kom ut och det regnade!!! =(
Fyyy, va tråkigt!!! Nu blir det ju sådär svart och tråkigt igen!!! Åååååh!!!
Det blev i alla fall 30 minuter på löpbandet, drygt 5 km... Sen 1 timmes box!!! =) Grymt jobbigt pass idag, Malin hade gjort om lite... Skönt som tusan nu!!!
Skulle behöva peta i mig nåt matnyttigt, men jag vet inte riktigt vad... Är ju inte superhungrig nu... Vi får se vad jag hittar på!!!

Kanske dammsugaren åker fram också... Jag vill ju se Brothers & Sisters sen och det dröjer ju drygt 1 timme innan det börjar, så jag hinner! Grannarna är inte hemma så jag kommer inte störa dem heller... =)

Hur är det idag då tro...?!
Kanske skulle ta och fråga... =P

Lilla, lilla mormor skulle ha fyllt 86 år idag också... Hoppas du har det bra där du är, tänker på dig!!! ♥


Kommentarer
Heléne

Hej! Inte så konstigt att du e trött :) ha ha kollade in fina bilder på fb...däckade du där ett tag i lördags eller? Såg lite kult ut :) va kanske inte lika kul...Jaha du tränar på du..blev inget för mej denna vecka heller..åkte ju på luftrörskatarr :( både ja å Livia,så idag va första dagen vi gick ut..skönt me snö och frisk luft. Nej kanske ja ska ta å lägga mej å sova klockan va visst mkt..gonatt.

2008-12-02 @ 23:59:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0