Torsdagkväll...

Helvetesveckan är äntligen snart slut!!!
Det börjar kännas riktigt bra igen!!! =)
Träningen ikväll gick rätt bra... Bara fotboll efter en kort uppvärmning, mycket boll, en uppspelsövning och spel!!! Kul!!!
Bäst av allt var överraskningen jag fick när jag kom dit...
V Å R T   A N D R A L A G   S P E L A R   I   D I V I S I O N 3   N Ä S T A   Å R ! ! ! ! ! ! ! 
Haha!!! Där fick ni Trönö och förbered er på en rejäl drabbning när det blir dags till våren!!! =D
Den där skumpan (Pommac) som vi skulle ta efter matchen i höstas, den öppnade vi nu och firade med!!! =)

För er som undrade om det där smset jag skrivit om...
Så skickade jag det i eftermiddags...
Fick svar nästan direkt...
Ursäkten är godtagen, jag är glad!!! =)
OCH DU ÄR SÅÅ JÄKLA SWEET!!!

Nu måste jag se uppföljningen på Bonde söker fru!!! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0