Urladdad...

Jorå, det blev ett mindre åskväder idag också...
Men Eva!!! Shiiiit!!! Hon drog fram som värsta åskstormen hon!!! Hahaha!!! =D
Där var det ännu mer aggressioner och irritationer som skulle ut!!!
GRYMT JOBBAT, säger jag igen med risk för att vara jävligt tjatig!!!
Inget löpband ledigt heller när jag kom ner så jag körde 20 minuter på cykel istället... Ovant!!! Men jag tog mig i alla fall en mil på den tiden... Bra att veta!!! ;P

Gick till och från Active idag...
Skönt när kylan biter lite i kinderna och nu när jag gick hem så snöade det lite också!!! Jippiiiiee!!!
Har lite ont i huvet nu också, så det gäller att fylla på med vätska... Kanske nåt ätbart också, men jag är inte jättesugen ska jag säga...

Lite mera tv nu, väntar på Brothers & Sisters...



Kommentarer
Elin

Gud vad duktiga ni är :) Kraam

2008-12-09 @ 21:25:51
Ullis

Sv: Taaack!!! Vi jobbar på!!! D tar tid, men ja tror fan d ger resultat serru!!! ;P

Kraaaam påre!!!

2008-12-10 @ 09:50:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0