Utpumpad!!!

Fyndig rubrik där... =)
Men det är precis vad jag är efter kvällens 80-tals pass med Mia!!!
Grym musik och grymt jobb!!!
Hon kan verkligen konsten att få en att pressa sig till max och ta sig ut det där sista lilla!!! Såå skönt!!! Och starkare blir vi, det märks!!!

Sitter här med lite återhämtning nu...
Fil med müsli, 1 ägg och 2 mackor från mackjärnet - det var verkligen längesen!!!
Har tankat hem andra säsongen av Private Practice som jag ska börja titta på, men först måste jag se Bonde söker fru!!!
Antar att det blir sent ikväll också, men vad spelar det för roll när jag ändå inte kan sova!!??!

Värsta ångesten har lagt sig tror jag...
Har sms-dilemmat kvar bara, men det får vila ikväll också få se hur det känns imorron...
Skulle ändå vara rätt skönt att få säga sitt hjärtas mening... =)


Kommentarer
Anonym

Ja just ja, "mackjärnet"! Bra tips! Ska jag ta och leta fram nån dag här...

Och det där smset gör ingen nytta där i utkorgen- det är bara att sopa iväg! Du får skylla på mig sen... ;)

2008-12-17 @ 22:33:10
Holm

Ja det är alltså Holm du ska skylla på... Glömde visst skriva in mitt namn- klantigt! :)

2008-12-17 @ 22:52:46
Ullis

Sv: Ja, d blir lätt bortglömt men ä ju såå gott!!! Lite nytta gör d faktiskt, för d hjälper ofta att få skriva av sig lite... =) (vilket åxå märks här...)

Men ja ska läsa å tänka efter lite imöre, sen kommer d gå iväg... =) Å tack för pepp!!!

2008-12-18 @ 00:00:03
Holm

Jo, det gör verkligen nytta när man får skriva av sig lite... Ska inte säga någonting, för det är ganska många sms som på det där sättet har fått stanna kvar i min mobil. Ska även erkänna att jag nog aldrig ångrat att jag inte sopade iväg de där smsen... :)

Hur som, tror det är bra att du låter det mogna fram...

2008-12-18 @ 00:28:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0