Ååååh, hjälp mig!!!

Jag vet varken ut eller in...  Fundering
Har inte en aning om hur jag ska bete mig...
Jag blir ju alldeles klen!!!
DU var den första jag såg när jag steg in i ishallen igår... Röd ros
Ibland satt DU så nära mig att jag hur lätt som helst har kunnat ta på DIG...
Ändå ska det behöva ta flera timmar innan jag ens vågar säga hej!!!
Om jag bara visste vad DU tycker och tänker så skulle allt vara så mycket lättare...
DU hade ju koll på mig också, men eftersom inte DU heller sa något, så vågade inte jag... Generad
DU har mig helt och hållet i DITT grepp!!! Blinkning

Men sen....
Åååh, det gör ont i mig...
DU såg ut att vara lessen!!! Jag vill ju hjälpa DIG, snälla låt mig göra det!!! Jag skulle vara bra för DIG, jag lovar!!! Rött hjärta

Frukost framför tv:n nu... Det bjuds ju på skidåkning!!! Blinkning
Uppladdningen för egen del är i full gång!!!
Nu jäklar ska vi spela hem gruppen idag tjejer!!! Nåt annat finns inte!!! Jättearg

Tja!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0