Äntligen fredag!!!

Och helg!!! Såå skönt!!!
Nyss hemkommen efter en promenad på 1 timme och 20 minuter... Härligt!!!
JAG SKA ÄNTLIGEN FÅ TRÄNA IMORRON!!! Mycket glad

Duschen nu...
Diskberget sen...
Laga mat - favorit i repris; Kyckling med fetaosttäcke och klyftpotatis!!! Glad med tungan ute
Sen blir det Let's Dance... Blinkning

Synd som fan är det att man inte kan vrida tillbaka tiden och göra vissa saker helt annorlunda!!!
Jag har ödslat alldeles på tok för mycket tid på helt fel saker... Och att inse det gör mig förbannad!!! Arg
Förstod rätt tidigt hur det skulle bli och gjorde därför inget åt saken... Bet ihop och åkte med bara...
Det är väldigt lätt att vara efterklok nu...!!!
Men jag får väl vända det hela till att det är bra att det är som det är nu, att jag tillslut tog mitt förnuft tillfånga!!! För det är jag jävligt glad åt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0