"Äte potatismos å korv, fy faaan...!!!"

Haha! Ett underbart uttryck som myntades av min lillasyster Rött hjärta i mycket unga år... Blinkning
Vi hade fått farmors fantastiska hemlagade mos en gång och Madde var proppmätt när vi begav oss ut på en liten promenad...
Jag har också gjort hemlagat mos!!! GOTT!!! Men jag är inte riktigt proppmätt... Vågade inte äta så mycket, för jag ska ju träna senare... Mycket glad
Snodde ihop en vitkålssallad till också, riktigt huslig idag må jag säga...
Ja, nu är det väl bara till att vänta igen då... Sen träning idag, 20:30... Vilket kommer betyda att jag kommer att vara tröttare än vanligt imorron... Ledsen
Äh, det kanske blir en middagslur på maten nu... Glad med tungan ute

Tja!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0