Favoriter!!!

image237

De här killarna är verkligen mina favoriter!!! Ler
Helt underbara!!!

Idag har jag inte gjort många knop...
Har i princip legat hela dan, bara förflyttat mig mellan sängen och soffan ett par gånger...
Var ner och handlade en sväng ikväll också, måste ju ändå ha lite mat hemma!!! Blev lite glass och chips också, det är ju trots allt lite synd om mig som är sjuk...

Har laddat hem sista avsnittet av Private Practice också...
Det skall jag se innan jag somnar ikväll så har jag sett hela första säsongen innan den ens börjat visas i Sverige... Glad med tungan ute
Nu blir det Grey's!!!

Tja!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0