Glass...

Är som balsam både för en ömmande hals och en längtande själ... Ler
Ni hör ju att det verkligen är synd om mig och då får man äta glass!!! Gott är det!!!
Har fortfarande ont i halsen, men febern har i alla fall släppt!!! Men är inte halsen bättre imorron så måste jag vända mig till sjukvården, behöver nog lite starkare grejer då skulle jag tro...

Idag har jag sovit mest hela dan... Åh vad skönt det är!!! Ler
Skulle behöva diska och röja upp lite här, för det ser ut som ett mindre bombnedslag... Men stopp!!! Jag är ju sjuk!!! Då behöver man inte... Då får det se ut som ett bombnedslag!!! Blinkning

Jag längtar efter och behöver nån som tog hand om mig nu... Nån som röjer upp och diskar, som lagar mat och sköter om mig lite... Hallåå, nån som ställer upp???!!! Eller nån som vet nån som är sugen...???!!! Glad med tungan ute
NU JÄKLAR SVARAR DU!!! Blinkning
DU ÄR JU SKYLDIG MIG, FÖR JAG HAR REDAN GJORT DET HÄR FÖR DIG, GLÖM INTE DET... Glad med tungan ute


Kommentarer
HELENASCITY

ha en bra dag

2008-02-28 @ 16:49:11
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Tessan

Hej gumman!

Visste inte att du bloggar här också :-), länkar din blogg om det är okej? Men hur får du denna fina layout? Hmm..ja kan ingeting om hur man ändrar och fixar teckensnitt tex..min sida är sååååååååååååååååå tråkig! Så hur går de me HAN? Verkar som om de står stilla elller?

KRAMAR

2008-02-29 @ 10:44:16
URL: http://tessansunderbaraliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0