Makaroner & kôrv...

Det är väl riktig måndagsmat...???!!! Det tycker i alla fall jag... Så jag har nyss ätit det och vad gott det var!!! Mycket glad
Hade tänkt ta en promis ikväll igen, men jag orkar inte känner jag nu... Det blev ju mer än en timme igår också före träningen och jag var helt slut igårkväll, så jag tycker att jag kan vila ikväll med gott samvete!!!
Det är ju en såndär härlig TV-kväll på G igen... Mycket danskt på måndagar!!! Ler

Om ni undrar så kan jag berätta att jag kom ihåg att skicka det där grattis-smset igår... Och jag fick svar också...!!! Ler
Väluppfostrad kille det där tycker jag!!! Glad med tungan ute Har ju varit med om att ha skickat flertalet sms som den tänkte mottagaren påstår sig aldrig ha fått... Men så är ALDRIG fallet med den här mottagaren...!!! Blinkning
Synd bara att jag inte var där hos DIG och väntade när DU kom hem...
Det vore rena drömmen att få göra det nån gång...!!! Blinkning

Tja!!!

Ps. TACK till er som kommenterade igår, verkligen kul!!! Röd ros


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0