Mys-lördag!!!

Soffläge från 10:00 imorse...
Skidåkning för hela slanten!!! Glad med tungan ute Hejja Charlotte!!! Hon håller verkligen den svenska fanan högt!!!
Synd bara att jag legat här ensam, att inte DU har gjort mig sällskap!!! Men, men man får ju inte allt här i livet... Blinkning
Ett lopp kvar nu bara, skidskytte för damer, sen ska jag ut och ta en promenad!!!
Måste försöka få bort allt snor!!! Hur mycket ryms i en näsa egentligen...?!

Vi får se vad som händer ikväll...
Kan kanske bli en liten fest...!!! Glad med tungan ute
Vi får se hur det känns efter promenaden...
Ska se Melodifestivalen i alla fall... Efter att ha hört smakprov på alla låtar så kommer jag att hålla på Ola!!!

Skickar en grattiskram till farmor också, som fyller 81 år idag!!! Rött hjärta
Tyvärr kunde jag inte hänga med på något kalas, vill ju inte smitta ner henne med nån rackarns förkylning...

Tja!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0