Onsdag kväll...

Trött, trött, trött... Sömnig
Har inte tränat nåt den här veckan heller... Det är förjäkligt!!! Ledsen
Förkylningen är verkligen envis, den sitter i än och det är säkert ingen fara med att träna men jag orkar helt enkelt inte... Har ingen ork alls i kroppen...
Jag somnar så fort jag slår mig ner och slappnar av, så det är ju klart att det är nånting som inte är bra!!! Och det är inte latmasken som krypit på...!!! Blinkning
Till helgen ska jag jäklaranamma vara fit for fight igen!!! Jättearg

En sak som i alla fall är bra med att vara hängig är att man faktiskt får häcka i tv-soffan!!! Jag bränner av en hel del på en kväll... Ler
Är ju som bekant helt såld på 2900 Happiness, se den om ni inte redan gör det!!!
Sen Sjukhuset från Uppsala... Speciellt kul nu när vår gamla kompis Malin är med!!! Hon är sig lik!!! Mycket glad
Har också kollat in Roomservice... Den här gången var killarna hemma hos Sanna Kallur... Jag tror fan jag är lite kär i henne... Vilken tjej!!! Alltid strålande glad... Snygg... Och ja... Jag vet... DU har känt henne en gång i tiden!!! Blinkning
Nu är det Grey's på gång, där jag för övrigt precis upptäckte att det är fler som inte gillar mat och prat... Blinkning 
Så ni märker att tv:n gör att jag har fullt upp!!! Glad med tungan ute  

Kanske att jag skulle föreslå nr 3 innan det blir sängdags... Glad med tungan ute

Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0