Snart slut...

image235

På den här veckan också...!!! SKÖNT!!! Mycket glad
En dag kvar nu bara!!! Helgen kommer att vigas helt åt fotboll!!! GRYMT!!! Glad med tungan ute
Åker upp till Bollnäs imorron kväll också, bara för att kika lite... Har ju ett gäng bekanta som ska lira, endel som sagt det och endel som försöker hålla det hemligt... Blinkning Vi går inte in i cupen förrän på lördag eftermiddag...

Idag har jag stavat igen... En timme blev det i snömodden... Riktigt jobbigt!!!
Så nu är jag nyäten och nyduschad...
Håller på att tvätta för fullt också...
Blir soffläge nu ett tag innan det blir sängdax... Sovande halvmåne

Erkänner att jag har enormt svårt för att ge upp också... Generad FÖR JAG VILL JU EGENTLIGEN INTE DET!!!
Jag blev tvungen att kolla läget idag...
FÖRLÅT, IGEN!!! För som vanligt så var det ju inte alls som jag trott...
Men lilla vän, DU MÅSTE JU VARA RÄDD OM DIG!!! Rött hjärta

Not a day pass me by
When I don't think about YOU
And there's no moving on
'Cus I know YOU'RE THE ONE
And I can't be without YOU


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0