Som man bäddar...

image234

Får man ligga heter det ju...
Vilken skiva det blev igår, IGEN...!!!
Förstår inte varför jag aldrig lär mig... Det finns tydligen bara ett läge för mig... Allt eller inget-läget!!! Mycket glad
Mår som jag förtjänar idag också... Illamående
Jag är så jäkla glad att jag höll tassarna borta från telefonen igår i alla fall!!!
Vill ju att DU ska höra av dig nu... FATTAR DU DET???!!!

Ska träna sen... Fys idag... Snyggt!!!
Ikväll börjar I en annan del av Köping också!!! Ska bli såå kul!!! Mycket glad
Får väl titta ensam den här säsongen... Hade sällskap förra ju... Riktigt mysigt var det!!! Blinkning 

Tja!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0