Torsdagkväll...

Snart helg igen!!! Fy faen vad skönt!!! Tyvärr är man ju inte inom skolans värld och har tur att ha sportlov till veckan... Men det får väl gå ändå!!!
Blev en timmes övertid på jobbet idag, tack och lov så kunde de fixa tillbaka allt förlorat data så vi slipper göra om en veckas jobb!!! Tjohoooo!!! Vilken lättnad!!! Mycket glad

Tog mig en timmes promenad när jag kom hem... Det var riktigt skönt och välbehövligt!!! Tror jag ska börja mitt nya liv idag... IGEN!!! Blinkning
Hoppas, hoppas nu verkligen att förkylningen ger sig... Vill och verkligen behöver träna i helgen!!!

Har nyss satt i mig en omelett med rökt skinka, fetaost och jalapeños... Gott, gott!!!
Ska titta på lite friidrott nu... Sanna är ju med!!! Ler
Sen blir det en varm och skön dusch och hopp i säng!!! Blev ju lite sent igår, fast det inte var meningen så... Glad med tungan ute Men vad gör det om hundra år...???!!! Jag blir så jäkla glad av att höra ifrån DIG!!! Behövde aldrig föreslå nåt heller... Blinkning

Här kommer min nya favvo!!! Rött hjärta
http://www.youtube.com/watch?v=p94_b0dCCEI

Another day without YOU with me
Is like a blade that cuts right through me
But I can wait forever...
I can wait forever...
I CAN WAIT FOREVER...!!!

Nån som säger emot...???!!! Blinkning


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0