Besviken...

image231

På att jag inte hört nåt ifrån DIG efter matchen igår...
DU BRUKAR JU FRÅGA HUR DET GÅTT!!! Ledsen
Men skit i det då...
Jag vill inte känna så här egentligen...
DU har ju ingen som helst skyldighet att höra av DIG...
MEN FÖRSTÅ MIG HUR DET KÄNNS!!! DU GER MIG JU HOPP HELA TIDEN!!!


Har tränat Fotboll idag igen... Teknik...
Gick hyfsat, men kroppen känns rätt tung...
Inget SM-kval för mig imorron, men LYCKA TILL TJEJER!!!

Fixade till lite gott käk...
Potatisgratäng med kycklingfilé under vitlöksosttäcke... GRYMT GOTT!!! Mycket glad
Det var den lätta varianten också... Perfekt för figuren det!!!
Har påbörjat avgiftningen idag också... 3 veckors Yerbadrain-kur... Det blir toppen!!!

No one, no one, no one
Can get in the way for what I feel for YOU!!!
Rött hjärta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0