En händig man...

image226

TV-kväll ikväll...
Skulle egentligen behövt varit ut och rört på fläsket...
Men jag orkade helt enkelt inte!!! Kan vara rätt bra att vila också efter en rätt tuff träningshelg... Löptest imorron och då gäller det att vara pigg!!!
Träningsvärk idag också, men den börjar släppa nu tack och lov!!! Det har varit rätt kritiskt emellanåt, har haft lite problem att ta mig ner på toaletten idag... Mycket glad

Hursomhelst så har jag tillbringat hela kvällen i soffan...
Nyss avslutades BYGGLOV... Glad med tungan ute
Han är ju för läcker; Matte Carlsson... Och jäklar vad han kan!!!
En såndär hunk skulle man ha tillgång till...
Jag vet EN...
Och efterfrågan finns, vilket brukar leda till tillgång, men det är trögt i det här fallet...
Vet inte riktigt hur jag ska bete mig...
Men det ordnar sig!!! Hoppet är ju det sista som överger människan... Ler

Tja!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0