En stilla fundering...

Som bara måste ut innan jag kan sova...

Hur kan du i din enfald tro att jag överhuvudtaget kommer att svara på dina kontaktförsök mera efter ditt senaste utspel på min röstbrevlåda???!!!

Har så många gånger lyssnat på dina problem och du har bett mig om råd i flera frågor... Men du har ju struntat i mina svar, det har jag ju sett bevis på flera gånger, senast i helgen...
Egentligen så bryr jag mig inte om det, men det är ju inte utan att man undrar varför man ber om hjälp om man ändå inte bryr sig om svaret...???!!!
Vad har jag för skyldighet att ställa upp för dig, när det passar dig...???!!! INGEN ALLS!!!

Jag har inte gjort dig nånting!!! Har ställt upp för dig så många gånger, med det är slut med det nu!!!
Tycker nog att du kan vända dig till ditt senaste ex, eller vad hon är, i fortsättningen för här finns inget mer att hämta!!!
Jag är den enda människan som du vågar göra så här emot också, fattar inte varför det är jag som skall ta all skit ifrån dig...??? Jag har gjort det i så många år och nu vill jag inte vara med om det mera!!! Jag har aldrig hört dig be om ursäkt heller för alla dumheter som kommit ur din mun!!!

Jag har gått vidare i mitt liv och tycker att du först ska tänka till och fundera över dina handlingar och sen göra samma sak...
Det är inte synd om dig...
Du vet vem du är och jag vet att du läser det här...

Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0