Funderar...

image225
(Favorit i repris... ;P)


På att göra en löprunda... Fundering
Det verkar inte bli något spel för mig i helgen och det skulle verkligen inte skada med en löpsväng... Det kan ju i och för sig vara rätt halt...

Äntligen fredag i alla fall!!!
Fy tusan vad skönt!!!
Har bestämt mig för att inte åka upp till Hudik ikväll, ska ju ändå upp imorron förmiddag... Det blir soffan med Let's dance istället... Mmmmm, Matte!!! Blinkning
Ska tillaga lite fetaostkyckling med klyftpotatis till det också... Låter gott va?!
Det är mycket bättre än en resa på dryga 5 mil och en småkylig ishall, jag får nog träsmak imorron så det räcker!!! Ler

Näe, inget mer att fundera på mera nu!!!
Jag byter kläder och ger mig iväg!!!
Allt som inte dödar, det härdar!!! Glad med tungan ute

Tja!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0