God fortsättning!!!

image220

Ja, så var det 2008 då!!!
Undrar just vad detta år har att erbjuda...???!!!
Lite nyfiken är jag allt!!! Glad med tungan ute

Avslutningen på 2007 var en riktig höjdare!!!
Helgen i Bruksvallarna var helt fantastisk!!!
Mycket snö...
Trevliga tillställningar med många glada skratt, eller vad sägs om t ex pulkaåkning, Idolspel och en hel del sång...; "Jag åker bob till mitt jobb... Var eviga dag... Jag böjer mig framåt i boben å hämtar en termos med te...!!!" Mycket glad
God mat...
Gott att dricka...
Underbart sällskap!!!
Rött hjärta JAG KAN INTE TACKA ER NOG TJEJER, Rött hjärtaJAG ÄR GRYMT JÄVLA GLAD ATT JAG FICK HÄNGA MED!!! Mycket glad

Nyåret firades in i Ramundberget med Två Backar Läsk på scen!!!
NI ÄR JU FÖR HÄRLIGA KILLAR!!!

Nu laddar jag för cupspel i helgen...
Skall strax avnjuta en middag bestående av Tagliatelle med kycklingsås... MUMS!!!

Och DU har ju en riktig höjdare DU också som fortfarande pågår!!!
Vad skall kunna mäta sig med det i fortsättningen...???!!!
SÅ...
Jag antar att jag måste ge upp DIG i alla fall...
Vill absolut inte...
Men det är nog bäst att göra det nu, för det kommer bara att bli jobbigare sen...
Jag förstår det!!! Gråt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0