Jag blir så jävla less...

Vad är det egentligen för fel på de där varelserna av kvinnans motsatta kön???!!!
Vet inte vad jag ska kalla dem... Män ska de ju heta, men jag tycker inte att det stämmer riktigt...
För mig är en man något stadigt man kan hålla sig i och luta sig emot när det blåser snålt...
Men de som finns i min omgivning kan jag inte kalla män, eller de beter sig åtminstone inte som såna!!!

Det finns en som inte ska ha nåt jävla förhållande för han måste ha sin frihet att kunna byta tjejer lika ofta som han byter kallingar...

En annan som under en längre tid träffade, som han säger själv, världens bästa tjej... Men bara lekte med henne!!! Hon hade såklart jättemycket känslor för han och en vacker dag så bara dök en annan bättre tjej upp och han stadgade sig med henne... I sin enfald trodde han att han både kunde äta kakan och samtidigt ha den kvar, vilket jag hoppas att han förstått nu att han inte kan...

Sen finns det de som har förhållanden också som inte beter sig ändå...
En som bildat familj med en toppentjej och tycker inte att hon gör nåt därhemma, fast hon egentligen inte gör annat...

Vet två till som har en varsin kanontjej, men inte kan hålla tassarna borta från andra!!!

Konstigt att man blir less...???!!!
VÄX UPP VETTJA!!!

Det kanske inte är så dumt att vara singel ändå...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0