Jag vågade...

Att våga är att tappa fotfästet för en stund...
Att INTE våga är att tappa sig själv...

Mycket, mycket kloka ord där!!!

Jag vågade i alla fall skicka iväg ett sms idag... Glad med tungan ute
"Om du har tråkit ikväll å inte ha nå å gö så kan du bege dig till Sporthallen i Hudik å se en bra fotbollsmatch... Team Hudik tar emot Mohed i en träningsmatch kl 20.00... Cool"

Svaret kom ju om än sent, men dock ett svar...
Tyvärr får vi ingen publik... Ledsen
Jag hade inte väntat mig det heller egentligen... (Men det skulle onekligen ha varit jävligt läckert om DU dykt upp där...!!!)
Det var mest en kul grej och ett grymt bra sätt av mig att ta kontakt på...!!! Blinkning

Ska i alla fall se till att vinna den där matchen!!! Glad med tungan ute

Tja!!!



Kommentarer
Cassie

Hängde inte me, men kul att du våga! :)

2008-01-18 @ 17:03:54
URL: http://cassie92.blogg.se
Ullis svarar

Ja skrev "Om du har tråkit o s v... :)
Å Han svara sent... Att han inte skulle komma å se nån match... Ä du mä då?
Har tusentals idéer om att träffas, men ja vågar inte fråga för ja ä livrädd att han svarar nej... D här ä ett första steg iaf... :)

2008-01-18 @ 23:23:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0