Måndagkväll...

image202

Och jag är verkligen dödstrött!!! Sömnig
Fixade käk och tog rätt på ett diskberg direkt efter jobbet...
Åt och tvärslocknade sen i soffan, sov i två timmar... Vad är det som är fel???!!! Tror att jag lider av nån form av uttråkning eller depression... Fundering

Jag har i alla fall bestämt mig för att skita i allt som tar energi ifrån mig och bara låta det gå förbi!!! Orkar inte längre bry mig om sånt som jag inte har nåt tillbaka av...
Det får bli mitt nyårslöfte!!! Ler

Idag har det kännts grymt bra att vara en av tjejerna i Moheds SK... Fast det inte var VI som vann... Jättearg 
Det känns bra i kroppen också faktiskt, bara hälsenorna som inte är va de borde vara men det är det enda...  SKÖNT!!!

Till mina underbara tjejer (ni vet själva vilka ni är) vill jag bara säga;
JAG TÄNKER PÅ ER HELA TIDEN!!!
VET ATT NI INTE HAR DET LÄTT JUST NU!!!
MEN DET KOMMER ATT ORDNA SIG PÅ BÄSTA SÄTT!!! Rött hjärta

Nu blir det soffan igen, för det är ju STRIDSPILOTERNA på 5:an nu!!!

Tja!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0