Skönt...

Att vara hemma igen!!!
Det har varit en tuff helg med mycket träsmak!!!
Ordspråket "Mitt hem är min borg" är klockrent!!! Ler 

Tjejerna gick hela vägen till final men räckte tyvärr inte till där... Ledsen
Det blir till att ladda om och träna på nu så får vi andra ge järnet och spela hem Ljusnan Cup om två veckor istället!!!
Ska bli så jäkla kul!!! Jag är redan taggad som f-n!!! Jättearg

TV-soffan resten av kvällen nu...
Det blir sängen tidigt också för jag är helt slut efter helgens allt fotbollsspelande... Blinkning

Tja!!!


Kommentarer
Lia Florenz

snygg blogg :D

2008-01-27 @ 19:48:27
URL: http://FLORENNZ.BLOGG.SE
Ullis svarar

Tackar!!! Den ä ju väldigt enkel... Din ä ju snyggare... =)

2008-01-27 @ 22:09:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0