Snart helg!!!

Bara en dag kvar att jobba!!! HÄRLIGT!!! Mycket glad
Har inget speciellt inbokat i helgen förutom två fotbollsträningar...
Tycker det är grymt skönt när dörren är öppen för alla möjligheter, det får liksom bli som det blir!!!
Har nån fundering på att skicka iväg ett alldeles speciellt sms, men jag vågar inte för jag är så jäkla rädd för svaret...Generad
Jag vet att jag måste våga för att vinna och ingen kommer ju ihåg en fegis!!! Blinkning
Hanna! Jag beundrar dig för att du vågade!!! Ler

Ska besikta bilen imorron bitti...
Så ikväll har jag bytt en lampa nummerskyltsbelysningen och jag klarade det helt själv!!! Duktig!!! Mycket glad
Jag har också tagit rätt på en hel massa tvätt, diskat och t o m strukit sängkläder!!!

Ska göra en tidig kväller ikväll...
Vaknade supertidigt imorse av nån som tydligen åkte på slicks uppför backarna här... Prova dubbdäck vettja, det är ju ändock vinter!!! Ler

Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0