Tålamod...

image230

TJEJER DET KOMMER SNART!!! Det är inte ett sällan sagt uttryck från mig när det gäller fotboll...
Och visst har ni hört det många gånger tjejer...???!!! Ler

Men jag känner att mitt eget tålamod börjar sina, dock i en helt annan fråga än fotboll...
Alltså, jag är beredd att helt ge upp DIG...
JAG VILL EGENTLIGEN INTE DET!!! Gråt
Men va fan, det händer ju inget!!! Arg
Får ju till viss del skylla mig själv också, för jag vågar inte ställa en fråga om att ses... Jag är helt enkelt så jäkla rädd att DU skall säga nej!!!
Att jag skrev till DIG om matchen idag var ju ett steg i rätt riktning, för det vågade jag ju göra... Men det beror också på att det kan ses som skoj...
Med facit i hand är jag glad att DU inte kom dit... För jag var verkligen inte bra idag!!! Fy vad dåligt det gick!!! Besviken 
Och förstår om DU har varit där, då skulle det varit ännu värre... NERVÖS!!! Generad
Ska erkänna att jag tittade bra många gånger mot dörren och hoppades att DU skulle kliva in där ändå... Ler
Blir så jäkla besviken när jag kommer ut i omklädningsrummet och sliter fram telefonen för att se om DU har skickat och frågat hur det gick... Så har DU inte det... Åååååh!!!! Jobbigt!!!

Undrar vad DU gör nu...???!!!
Varför frågade DU egentligen om allt var som vanligt med mig när DU kom hem från DIN resa...???!!!
Trodde det berodde på att DU ville veta att det inte hänt nåt medan DU var borta... För att DU vill att jag skall finnas kvar...
MIN fråga till DIG lyder; VAD VILL DU EGENTLIGEN...???!!!
JAG ÄR BEREDD ATT KÖRA FULLT UT!!! JAG GÖR VAD SOM HELST FÖR DIG!!! Rött hjärta

En sak till ska jag säga; kommer det någon annan före i kön nu... Då blir jag grymt olycklig!!!

Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0