Torsdag...

Och det är full fart mot helgen!!! Mycket glad
En helg som kommer att tillbringas i ishallen i Hudik... Fotbollscup där hela helgen, får se om jag åker upp redan imorron...
Kanske spel på lördag... Men jag vill egentligen inte... Vill hellre spela i Bollnäs om två veckor...
För där finns en rätt stor chans att en viss person kommer att sitta i publiken!!! Glad med tungan ute Klart man vill visa upp sig då...!!! Om formen infunnit sig vill säga... Blinkning

Har snyggat till mig lite idag...
Färg på fransar och bryn, det skadar inte kan jag säga... Ler
Har varit ute och stavat i en timma idag, det är väl det närmaste skidåkning jag kommer den här "vintern"...!!!
Har också ätit ugnspannkaka och sett på handboll!!! Tänk att det blev spännande idag också!!! Så nära semifinal...
Nu blir det en dusch och hopp i säng sen, är rätt trött!!!

Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0