Första semesterveckan...

Har passerat... Ledsen
Fy faaan vad tiden går fort!!! Gråt
Har varit hos mor och far hela veckan... Vi har målat om huset!!! Det blir såå fint!!! Och vad mysigt vi haft!!! Rött hjärta
Har haft fysträningar 4 gånger den här veckan också; ett löptest, ett myrpass, ett grusgropspass och ett gräspass med inslag av lite fotboll... Grymt kul!!!
Sen har jag hunnit bli ett år äldre också!!! Födelsedagstårta

30-årsfesten förra lördagen var kanontrevlig!!!
Många kända ansikten!!! Glad med tungan ute
Och jag måste säga FÖRLÅT MATTIAS!!! Att jag aldrig kan hålla truten!!! Ledsen
Jag vill verkligen inte vara sådär!!! Det går ju så jäkla bra när vi är på olika ställen, men så fort vi hamnar på samma fest så blir det bara tok!!!
Jag är otroligt glad över allt du berättar för mig... Jag blir inte alls klokare, men det känns ändå bra och ibland funderar jag om du verkligen är helt ärlig mot mig... Varför skulle du inte vara det egentligen??? Det är ju inte jag som förlorar på det direkt... Besviken
Jag ska låta dig vara ifred nu!!!
Och den bakissöndagen går till historien!!!
TACK för alla härliga skratt!!!

Igår blev det en ny fest...
Hemma hos mor & far...
Millan, Elin och jag... Inget jättepartaj alltså, men ack så trevligt!!!
Åkte raggarbil till krogen!!! Både JH och Olles fick äran att bli besökta av oss...
Och jag säger såhär; shit vad synd att DU inte är ensam... DU skulle minsann vara nåt DU!!! Blinkning

Hemma på blixtvisit nu bara...
Packar om för att åka till lillasyster och hennes familj... Ska ÄNTLIGEN få träffa lilla Agnes!!! Sååå mysigt!!! Rött hjärta


Kommentarer
Heléne

Verkar inte som om du haft det så tråkigt på semestern heller :) ser att du träffade självaste mr M :) Hur det gick va väl inte kanske som du hoppats på ser det ut som :( tråkigt! Men d går fler tåg såg ja oxå,men tassarna borta för upptagna karlar :) ajabaja! Mysigt att åka å va moster,d ska ja oxå göra imorrn. Ha en fortsatt härlig semester.

2008-07-21 @ 22:41:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0