Helg!!!

Tycker fan vartannat inlägg får den rubriken...Ler Men tiden går ju såå fort!!!
Vi är där igen... 1 vecka kvar nu bara till semester!!! Ska bli så skönt!!! Mycket glad
Hoppas på fint väder bara!!! Sol

Lugna pucken ikväll...
Har varit ute på en 1,5 timmes promenad i solen...
Nyss duschat och nu blir det Jönssonligan på tv!!! Mycket glad
Ska nog äta en tallrik fil med banan och flingor också, det får räcka för ikväll...
Måste dra åt svångremmen igen... Det här är inte bra alltså!!! Jättearg
Önskar att jag vore smal och att jag kunde proppa i mig vad som helst utan att det gjorde nåt...
Jag är ju hungrig och sugen på nåt att stoppa i truten jämt...
Men nu är jag tyvärr inte född under den stjärnan heller så jag får tappert kämpa emellanåt...

Imorron ska jag jobba på Moheds Marknad på förmiddagen...
Sen ska vi tjejer spela volleyboll och grilla!!! Glad med tungan ute
Och då blir det ju fest förstås!!! Fest
Mysigt!!!

Nu har jag inte tid med det här mera...
Och till er som tycker er ha sett Kikki Danielsson varit ute och promenerat häromkring ikväll så vill jag säga att; det var inte hon - det var jag!!! Hahaha!!! Blinkning

Väntan fortsätter...



Kommentarer
Heléne

Ha ha ha ha gud va ja skrattade..kicki danielsson :) du e ju rolig du. Ja just d e ju moheds marknad i helgen,nice. Imorrn ska ja klippa å färga håret :) äntligen:) får se hur det blir..men idag såg ja skaplig ut i barret :) fått självlockigt hår efter graviditeten :) alltid haft spikrakt! Wierd?

Gonatt,vi kanske ses imorrn på marknaden,men ja går nog på söndagen skulle ja tro..hinner nog inte imorrn. Ha De så kul på volleybollfesten :) hej hej

2008-07-05 @ 00:13:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0