Lilla hjärtat!!!

Jag har ju sagt att DU ska vara rädd om DIG!!!
Åh, det gör ont i hjärtat när jag får höra...
Vet att jag skulle vara bra för DIG!!!
Eller egentligen så är jag skiträdd att nån annan ska vara det...
Men jag tror innerst inne att DU känner och vet att jag finns för DIG... Har ju fått ett och annat bevis för det också, men ibland så sviker känslan och jag tror att nån annan är bättre!!!
MEN SÅ SLÄPP IN MIG DÅ!!!
Som jag önskar att DU sa nåt...

XXX's on a vacation far away...
Come around and talk it over...
So many things that I wanna say... Glad med tungan ute


Kommentarer
Heléne

:) du kämpar på du tjejen. Har du hört i från honom igen,det börjar arta sej lite tror ja :) nej men bilderna på FB är ju några veckor efter Livia föddes å då rasade ja i vikt å mest i ansiktet,ja sa till magnus igår när vi hade ätit; Gud Jag känner mej helt kompakt :) å magen e alldeles mjuk efter att den vart så uttänjd,Usch! Ja men det vore ju trevligt me lite sällskap på promenaderna :) ingen som e ledig om dagarna så det e lite tråkigt att gå ensam,men syster e ju hemma nu oxå:) nu skriker Livia Mat :)

2008-07-03 @ 09:08:58
heléne

ahaha...du e ju rolig du..kul me självironi också.. =) "obromsad släpvagn" haha Ja men är det inte helt underbart, har vart på en kort sväng, men nu e det ju nästan fööör varmt för att gå ute i solen..hm.. nu var vi där med vädret igen =), men idag känner ja mej inte lika kompakt hahaha va knäpp man e. Men ja sitter ute i solen iaf, poar lite i trädgården mm läser tidningar och så har ja bakat =) kommer en tjejkompis å hälsar på imorrn, hon är hemma över några dagar...men du vet nog vem det är, en gammal ingjuten fotbollstjej Lena Thomasson.Ljusne =) Hon bor ju i Umeå nu.. så då får man passa på att baka, sen ikväll ska ja och familjen åka till flygstaden och träna lite utlag =) måste öva inför kommande speldagar =)... kan ju va en släng av motion kan man ju också säga..liiite jobbigt e det juh.. =) Nej nu måste ja ut i solen.... när har du semester då? förresten? hej hej

2008-07-03 @ 14:43:36
helene

Menade UTSLAG =) inte UTLAG =)

2008-07-03 @ 14:45:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0