Måndag...

4 dagar kvar till semester!!! Cool
Laddar för golf ikväll... Vi i laget ska träffas och spela såhär på uppehållet...
Tror inte att ledarna kan vara ifrån oss längre än en vecka i taget... Blinkning
MINIGOLF är det vi ska spela alltså... Glad med tungan ute Det kan jag sträcka mig till och jag ska sopa banan med er!!! Blinkning
Det blir en promenad när jag kommer hem sen...
Har vilat middag efter jobbet... Åt en tallrik mannagrynsgröt först och sen somnade jag i 20 minuter... Såå skönt!!! Ler

Undrar också varför endel inte kan sköta sig själva...???!!!
Det ska babblas om saker som de egentligen inte har med att göra och särskilt till såna personer de vet att jag inte tycker ska veta allt...
Man blir allt lite fundersam på hur du fungerar!!!
Jag sköter mitt liv, sköt du ditt så blir det här bra!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0