MEN ÄNTLIGEN!!!

Som Fylking skulle sagt och jag kan inte säga det bättre själv...
Fy fan vad skönt med semester!!! Mycket glad
3 härliga veckor framför mig nu och jag hoppas på mycket sol & bad!!! Sol

Ikväll blir det lugnt... Jag ska på möte...
Vi ska analysera fotbollssäsongen hittills...
Och inte tackar man ju nej till gratis mat!!! Glad med tungan ute

Imorron vankas en 30-årsfest i Bergvik!!! Fest
Mycket, mycket trevligt!!!
Undrar just om det kommer vara någon kändis där...???!!! Fundering
Lite nervöst är det allt...
MEN JAG LOVAR ATT HÅLLA MIG I SKINNET I SÅ FALL!!!
Det kan kanske bli en liten tripp söderut också för att hälsa på lilla Agnes... Har köpt en sån härlig present till henne idag!!!
Om inte det blir av så lutar det åt volleyboll innan festen, kan ju vara trevligt det också... Men vi får se!!!

Nu måste jag fräscha till mig lite...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0