Morronpigg!!!

Vaknade redan 07:20 imorse...
Och var pigg dessutom!!!
Drog mig till 07:50, då tog jag på mig mina promenadkläder och packade tvättkorgen...
Slängde in en maskin och drog iväg på 1 timmes promenad... Mycket glad
Gissa om det var skönt!!!
Köpte frukost på hemvägen också...

Stannar hemma från Nykvarn idag...
Åker ner själv några dagar senare, bättre att mor & far åker själv nu och kan stanna så länge de vill...
Lite lessen är jag allt, för det skulle varit underbart att få träffa ER!!!

Naglarna är målade nu och jag skall snart packa ihop mina pinaler och ge mig iväg för att se på lite volleyboll...
Får väl se om jag får göra nåt inhopp, om de behöver toppa nåt... Glad med tungan ute
Annars tittar jag på och dricker bara!!! Blinkning

Ser fram emot en oerhört kul fest ikväll!!! Fest


Kommentarer
Heléne

Hej hopp hur har du det på semestern? Såg på fb att du fyller år idag..Grattis! Hoppas du haft/har en bra dag. Vi e å gör sthlm osäkert vi ha ha ha ha det bra, Heléne

2008-07-15 @ 22:38:27
AnnSo

Hallå!!! Vart tog du vägen??!!

2008-07-19 @ 17:57:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0