Soppa och krånglande modem...

Så kan man sammanfatta min tisdagskväll...

Snodde ihop en potatis- och purjolökssoppa igår som jag hittade receptet på i Aftonbladet... Den blev grymt god!!!
Soppa är underskattad mat tycker jag, man äter det nästan aldrig och hur ofta lagar man soppan själv???!!!
Ska börja äta mera soppa, med lite goda tillbehör så är det perfekt!!!

Sen började datorn krångla också... Frustrerande!!!
Konstaterade imorse i alla fall att det inte är datorn utan själva uppkopplingen mot internet, så ikväll blir det väl telefonsamtal med Bredbandsbolagets support skulle jag tro!!! Hoppas det löser sig fort!!!

Trodde jag skulle göra en promenad sent igårkväll också... Men där bedrog jag mig... Var helt slut efter matlagning och tvtittande... Nån som kan svara på när man ska bli pigg???!!! Det här är verkligen inte kul!!!
Tänkte istället att om jag lägger mig tidigt så kan jag kliva upp tidigt också och ta en morronpromenad... Men pyttsan, det blev ingen sån heller!!! Har sovit som en stock nästan 9 timmar och är trött ändå...
Det ska bli riktigt skönt med semester!!!

Fick en bild på en liten tös som istället vägrar sova... ♥
Tror minsann hon är lik sin moster, nyfiken och vill vara med - man kan ju missa nåt...!!!



Kommentarer
Heléne

Ja d verkar gå nåt me trötthet..konstigt! Minipiller hade ja innan ja blev gravid oxå i typ ett halvår men då hade ja mens varannan vecka eller varje ibland,så nu hade systrarna spiral å haft d så bra. Ringde mvc å hörde men d va normalt å d skulle bli bättre för varje mån. Men irriterande när man gått i 9 mån utan :) fått järntabletter nu av en homeopat får se om d ordnar sej. Lika som systers lilla tjej då,sover dåligt om nätterna. Usch en annan sover jämt tycker ja. Inte långt kvar till semester nu du:)

2008-07-09 @ 21:42:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0