Tillbaka i verkligheten igen...

Kom hem igår...
Efter 1½ vecka i Nykvarn...
Det som bara skulle bli några dagar... =)
Men jag kunde bara inte slita mig!!! (Hade i och för sig lite tur med inställ match också...)
Jösses vilken underbar liten människa hon redan är, lilla Agnes!!! ♥
Åh, vad mysigt vi har haft!!! Bara tagit det lugnt, en liten shoppingtur till Södertälje, ätit och druckit gott och sist men inte minst en visit i Trosa... Vilken mysig "stad"!!! En riktig sommarstad!!! Fint väder, mycket folk och många båtar... Och jättegod glass!!! =)

TUSEN TACK FÖR ATT NI LÄT MIG VARA KVAR SÅ LÄNGE!!! Jag behövde nog det...
Jag saknar er som fan nu!!!
Hoppas att det inte dröjer allt förlänge innan vi ses igen...

Nu är jag hemma tillbaka i verkligheten igen...
Torsdag och fredag kvar på semestern nu bara... =(
Tiden bara flyger iväg!!! Såå tråkigt!!!
Räkningarna är betalda också... Inte heller kul...
På ett sätt är det ju bra att komma in i rutinerna igen med regelbunden träning och bättre mathållning...
Badringen runt magen har minsann inte blivit mindre på semestern, men det tar vi tag i efter ledigheten!!!

Nu åker bikinin på så styr jag kosan ut mot havet!!!
Måste ju passa på när solen strålar från en klarblå himmel!!!


Kommentarer
Heléne

Hej å välkommen hem till vår värme :) Va mysigt att fått va lite moster då..har ja oxå :) Våran klump väger 7 kg hon :) ha ha ha. Men du,ja har inte ens vistats i solen så ja e likblek å fet som en kossa som vanligt..mina kilon som ja skulle ner e bara att glömma.Inte vill man väl ut å svettas i gassande solsken heller så ja gav upp.Får bli träning i höst istället :( Stackare å börja jobba,Magnus börjar oxå på måndag..tråkigt! Ja d e mysigt att åka till stugan å bara vara. Simma lugnt..:)

2008-07-31 @ 11:41:30
Rosa

Men det är väl på tiden att du kom hem,har inte haft någon att tracka på telefon :)Bilringen kan få sitta på ett tag till för på lördag är det fest igen,då blir det ännu mera ÖL!!!

Ha det gött.Ringer om 2 timmar för att kolla om du har vaknat till liv.

2008-08-01 @ 08:11:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0