Torsdagkväll...

Och jag ska erkänna att jag inte varit särskilt kaxig idag...
Det blev några öl igår... Glad med tungan ute
Hannorna, Nicklas och jag... På Nicklas balkong i solen... Såå mysigt!!!
Sen gick vi till O'Learys för där skulle det vara SM i guitar-hero... Tyvärr hade det redan varit när vi kom, men det var grymt trevligt ändå!!!
Drack inte mycket och var hemma strax efter 12... (TACK FÖR DET, NICKLAS!!!)
Ändå mådde jag verkligen pyton på förmiddagen idag... Madde och jag konstaterade att jag druckit för lite, min kropp kräver (och är van) mer...!!! Blinkning
Men efter ett Supermeal till lunch, så var jag som en ny människa!!!Mycket glad

Ingen promenad ikväll...
Är trött...
Tar nya tag imorron... Förhoppningsvis kan jag gå på med lite löpning snart igen!!!
Tv-soffan nu!!!


Kommentarer
Heléne

Jasså..blev det lite partaj igår? Nice. .det gick inge bra uppe på ranchen för mej idag :( dåliga utslag! Efteråt åkte vi till salongen å klippte Magnus :) det va nå ja kunde iaf :) synd att man inte kan klippa sej själv bara :( är riktigt sugen på en ny frisyr,men e ju ingen som har tid me mej. .får väl gå å beställa hos nån annan snart :) ha ha lovade att inte bli en tråkig morsa me håret i hästsvans,men vad har ja..Jo hästsvans :) nej nu e det sista måltiden för Livia ha det bra hej hej

2008-07-03 @ 22:30:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0