Två dagar kvar nu...

Sen är det äntligen semester!!! Cool
Jag hoppas verkligen på sol och värme!!!
Hur som helst så ska det bli grymt skönt med ledighet!!!

Är så otroligt trött nuförtiden... Fattar inte vad det är som är fel, men jag vet att jag inte är ensam... Alla verkar vara trötta... Vad beror det på?
Har sovit middag efter maten idag också... Drygt en timme!!! Skönt och välbehövligt...
Faktiskt så har jag varit ute på en promenad ikväll i alla fall!!!
Tack, Sussie!!! Ler
Vi körde Hällmyras 5:a och ni hade verkligen INTE snålat på barken där!!! Den blir inte rolig att springa, men jag ska på den!!! Så fort jag blir frisk!!!

Behövde aldrig ringa supporten i alla fall!!! Skönt det!!!
Stängde av modemet imorse och när jag kom hem i eftermiddag så funkade det!!!
Puuh!!!

Nu återstår bara en insmörjning och sen väntar sängen!!!
Tack och go'natt!!!


Kommentarer
Heléne

Gud så skönt d lät me en promenad. . .känner verkligen att ja behöver d nu efter den här veckan..har verkligen ätit allt ja inte borde ha ätit..Usch! Ja vi ska åka till sthlm på tisdag å sova på hotell 2 nätter ska bli mysigt :) sen hälsa på magnus kompisar. Kanske en tripp på skansen oxå :) nu är det sängdax igen. Tycker man inte gör annat än sover...det kanske ja skrev i förra kommentaren oxå. E lite yr i bollen :) men men gonatt

2008-07-09 @ 22:41:46
Heléne

Ja vi får hoppas på lite finare väder till veckan för nu har d varit lite tråkigt..men ikväll blev d riktigt skönt,varit på kalas å kom hem vid halv nio å gick me Livia en sväng runt kyrkogården bara, ljummet å härligt. Men d känns som om d e oväder på G ja har så förbenat ont i huvve! Kan bero på blodvärdet oxå kanske? Skönt me semester för dej,en annan e ju hemma hela sommaren :) lyx! Men ska jobba någon dag i september faktiskt,ska bli skoj :) gonatt igen då :)

2008-07-09 @ 22:51:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0