07:10...

Då vaknade jag imorse och var pigg!!! Förvånad
Låg ett tag och lyssnade på regnet som bara vräkte ner...
Typiskt att det ska regna  bara för att man är ledig!!! Arg
Hade tänkt att jag skulle ta en morronpromis, men icke i det vädret!!!
Åh, vi som ska på släktträff idag...
Har det inte kunnat få vara fint då???!!! Ledsen

Åkte ner på Alen för att köpa frukost...
Hade legat och tänkt på och fantiserat om nygräddat bröd... Gud så gott!!!
Men... Jag fick inget... Det var inte färdigt... Dåligt!!! Jättearg

Ska snart börja göra mig iordning för fest...
Frågan är bara; vad ska man ha för kläder när det är sånt här väder???!!! Fundering
Måste ringa mamma och rådfråga... Blinkning


Kommentarer
Heléne

Kul me släktträff,det va jättelängesen ja va på en..typ när ja va åtta el nå. .vi ska fixa i ordning en kusinträff snart,för vi e så många kusiner me barn å grejer.vore ju kul att ses. Visst va d tråkigt me regn ida.Usch å fy.Vi som skulle golfa,men M åkte å vi stanna hemma :( har vilat å myst istället :) hittade present igår iaf. En notbok me alla svenska schlagerlåtarna :) hon spelar ju piano..ska faktiskt spela på Livias dop :) hoppas du får en trevlig kväll då,å att d blev bättre väder ha d så länge!

2008-06-28 @ 16:49:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0