Big shots!!!


Ännu en ny serie (för mig som älskar serier...) hade premiär ikväll på Kanal 5...
Lite som Desperate Housewives, fast på mäns vis... Blinkning
Och det var faktiskt riktiga MÄN med i serien!!! Glad med tungan ute
En av min absoluta favoritskådisar, Michel Vartan - från Alias... MUMS!!! Det är en riktig MAN det!!! Skulle inte tacka nej till en sån!!! Blinkning
Frågan är bara om de finns i verkligheten...???!!! Jag har då hittills ALDRIG stött på nån, men de säger ju att man aldrig ska säga aldrig...
Hur som helst var serien helt ok, jag kommer med all sannolikhet följa den här också!!!

Sov middag efter jobbet... 2 timmar!!!
Jag är inte pigg... Ledsen
Hostar och kraxar, ont i halsen och känner mig helt slut!!!
VILL BLI FRISK NU!!!

Har reviderat i Utkast också... IGEN!!!
Fråga mig inte för vilken gång i ordningen, jag har helt tappat räkningen... Ler
Innan veckan är slut ska det gå iväg också... Måste ske på dagtid, kvällstid fungerar INTE... Då blir det sömnlöst, det vet jag med all säkerhet!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0