Duktig tjej!!!

DET har jag verkligen varit idag!!!
Jag har nämligen städat!!! Förvånad ÄNTLIGEN!!!
Så nu kan EM-festen börja!!! Fest
Har även införskaffat FÖRSTA egna ölfatet till pumpen... Det är full fart mot EM-final!!! Glad med tungan ute 
Inte många dagar kvar nu tills det drar igång!!!

Studenten imorron...
Lilla, lilla Marcus!!! Ler
Åh, då kommer alla härliga känslor upp igen!!!

Nu är det Grey's Anatomy på tv...
Och jag har faktiskt tagit en öl som belöning!!!
EN öl är ingen fara fast det bara är onsdag!!!

Hanna, gumman!!!
Jag tänker på dig, det vet du... Röd ros
Och med risk för att vara grymt tjatig; jag vet hur det känns!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0