Fotboll...

Det är livet för mig!!! Ler
Och mer än vanligt några veckor framöver, då EM är igång!!!
Vilken match det är nu!!! Holland-Italien och Holland leder med 2-0 i halvtid!!!
LÄCKERT!!! Jag gillar inte Italienarna särskilt mycket, de ligger mest i gräset och gråter...
Jag njuter i fulla drag nu, matcher hela tiden!!!
Skulle vara ÄNNU bättre om DU var här och kollade tillsammans med mig...!!!

Imorron är det äntligen våran tur i turneringen!!!
Ölen ligger på kylning!!!
Nu kör vi!!! Full fart!!!
HEJA SVERIGE!!! Fest


Kommentarer
Heléne

Ja usch..åskrädd e ja oxå :) man trodde d skulle komma nån smäll häromkvällen faktiskt. Japp imorrn smäller d på annat vis :) Men visst va d du som va me på förstasidan i kuriren då när vm va..berget då me va? Ha ha ha fick en syn om d nu :) kommer ihåg att magnus skickade ett sms till dej då,å berättade för mej att ni höll på träffas strax innan mej där,förlåt om ja snuvade honom från dej :( hade ingen aning...nu måste ja sova ifall Livia får för sej att vakna man vet aldrig me henne :) gonatt

2008-06-10 @ 01:20:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0