Måndagkväll...

Och det är ganska sent...
Ska snart krypa till kojs...
Sommartid på jobbet från och med idag... Såå skönt!!! Visserligen bara en halvtimmes kortare arbetsdag, men det gör så himla mycket!!!
Har tränat fotboll i två timmar... Match mot Ljusdal imorron så det var ganska lugnt, men tiden går så jäkla fort... Det märks att vi trivs tillsammans!!! Ler
Vi får väl se hur mycket speltid jag får imorron... Har ju startat två matcher i rad nu... Sist spelade jag 60 minuter, lagkapten och allt!!! Jag gillar det!!! Mycket glad
Men många skador är läkta nu så jag åker säkerligen ut på bänken imorron... Ledsen Jag biter ihop och kör på!!!

Jädrar vad det är läskigt med skogsbränderna i norra Hälsingland!!!
Jag blev tvungen att stänga sovrumsfönstret inatt för det luktade brandrök nåt otroligt mycket och vi bor ändå typ 10 mil ifrån!!! Hur ska det då vara däruppe???!!!

Hanna!!!
Du vet att jag tänker på dig och vet hur du har det just nu...
Men vännen, det kommer ordna sig!!! Ha tålamod bara!!!
Blinkning

Och Mattias, var är DU???!!! Gråt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0