Orkar inte...

Vad fan ska jag göra???!!!
Vad har jag gjort för fel???!!!
VARFÖR blev det såhär???!!!
Det här kan jag tjata om hur länge som helst...
Hörde att DU setts här i stan idag...
Inga bra odds för mig det...
Faaan också!!! DU lovade ju att inte bara strunta i att höra av DIG, men det är ju precis det DU gör nu!!!
DU hade ju världens chans förra veckan när jag frågade DIG, men DU svarade alltså inte ärligt...
Varför var det jag som skulle stå för matchrapporten???!!! DU hade ju andra alternativ och det vet DU också!!!
Kan DU fatta att det betydde hur mycket som helst för mig!!! Men inte för DIG tydligen...
Fan, vad jag har misstagit mig helt och hållet på DIG!!!
Varför gör DU såhär mot mig???!!!
Jag hoppas innerligen att mina misstankar är felaktiga, men innerst inne så känner jag att jag har rätt...
Önskar att Julias dröm slog in, men det kan jag se mig om i stjärnorna efter... TYVÄRR!!!
Fattar DU att DU gör mig jävligt illa!!!
Jag vet vad ditt försvar blir om jag skulle ställa DIG mot väggen och berätta det här... Men det spelar ingen roll... DU har faktiskt också bidragit en hel del till att mina känslor finns där de är idag!!! Det vet DU också!!!
Jag är otroligt ledsen... Besviken... Känner mig lurad... IGEN!!! Jag trodde verkligen att DU var annorlunda, men ack vad jag bedrog mig!!!

Jag mår skitdåligt!!!
Men det finns faktiskt de som har det mycket, mycket värre idag och en längre tid framöver...
Kära nån vad livet är orättvist!!!
Ni vet att jag tänker på er tjejer och finns här för er när ni än behöver!!!
Röd ros

Till sist vill jag bara säga att det finns endast ETT original...
Resten är kopior... DÅLIGA KOPIOR DESSUTOM!!!


Kommentarer
Heléne

Gud va arg å ledsen ja blir när ja läser din blogg idag.Tycker verkligen synd om dej tjejen.Usch.Inge kul sits att vara i :'( vilken (ursäkta) Skit som säger att d inte e nå,å att han ska höra av sej.men bara struntar i dej! Stackars. ..lider me en till tjej ikväll. våran lilla älskling :( hon har fått 2st vaccinationer idag.gud va hemskt,mådde jättedåligt när hon skrek å skrek å så kom krokodiltårarna, lilla gumman.Har feber nu å fått alvedon så hon sover så gott :) nu är ja trött ska sova. . sköt om dej!

2008-06-16 @ 23:13:26
Heléne

Japp här e vi golf bitna. .Magnus har spelat länge men ja tog grönt kort i höstas..fick i 25 års present av Magnus :) å trodde ja skulle ha urtaskit humör men d va bara i början när man inte kunde få iväg bollen ens haha. Men nu går d Skit bra!Kul som fan

2008-06-16 @ 23:20:53
Heléne

Ja hon e faktiskt bättre nu. .lite feber fortf. Men väldigt lite. .ja förstår dej att du mår som du mår.ibland e Kärlek inte en lätt match. . Men vissa karlar talar inte om saker å ting utan tycker att man ska lista ut saker å ting själv. .de flesta e så iaf. .dom tänker inte som oss direkt att man måste prata å berätta om något e fel eller inte känns bra. .nu måste vi sova gonatt å kämpa på tjejen . .

2008-06-17 @ 22:58:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0